Jakość, Przedsiębiorco!

wysoka jakość tekstów
Zawsze trzeba zwracać uwagę na jakość oferowanych tekstów, tylko takie są w stanie wygenerować konwersję

Chwilę to trwało, ale już go masz! Masz swojego copywritera, który wypełni twoją stronę treścią. Znalezienie go pewnie nie było szczególnie trudne, a i stawka niewielka, więc niech pisze! Tymczasem strona nagle dziwnie reaguje, wyniki coraz gorsze, współczynnik odrzuceń rośnie, a konwersja spada. Dlaczego?

Jako troskliwy i zaangażowany przedsiębiorca zaczynasz szukać przyczyn. Coś przecież musi być nie tak. Gdzieś wkradł się jakiś błąd. A może to jakieś inne tajemnicze zjawisko, którego nawet nie rozumiesz? Przecież masz profesjonalnego copywritera, który dla ciebie pisze. Powinno być tylko lepiej…

Powinno, a nie jest

Analizując wyniki i zachowanie użytkowników na twojej stronie, dostrzegasz, że coraz krócej na niej goszczą, czytają coraz mniej artykułów i wykazują coraz mniejsze zainteresowanie. Po prostu ją porzucają. Zastanów się zatem, co ostatnio zmieniłeś takiego, co mogło wpłynąć na jakość twojej strony? A! Twój nowy copywriter. Znalazłeś go w tłumie wielu innych zgłoszeń. Cechował się tym, że pisał po polsku, w miarę bez błędów i był najtańszy. Inni żądali zbyt wysokich stawek, więc nawet nie patrzyłeś na portfolio. U niego zerknąłeś. Może też bez szczególnego drążenia? Ot, zwykły rzut okiem.

Troska o stronę każe Ci jednak zweryfikować twoją hipotezę i jeszcze jednego copywritera prosisz o napisanie kilku tekstów. Jest droższy, sprawdziłeś jego dotychczasowe teksty. Nawet sam złapałeś się na tym, że nie tylko przeglądasz je wzrokiem, ale czytasz z ogromnym zainteresowaniem. A twoja strona, jak Feniks z popiołów, nagle dzięki niemu generuje znacznie większy ruch, za którym idą konkretne efekty i znacznie poprawia się konwersja.

Co dalej?

Grzecznie dziękujesz osobie, którą jako pierwszą wybrałeś do tego zadania. Może nie jej temat, może nie ten target, a może coś więcej tu nie zadziałało. Fakt jest taki, że dzięki zmianie znowu zaczynasz zarabiać, a strona odzyskuje swój status. Tylko ty jesteś parę groszy do tyłu i trochę nerwów do przodu. Z nowym copywriterem, zyskałeś jednak coś więcej niż tylko ratunek.

Twój nowy współpracownik zapewnił Ci lepsze treści, skuteczniejsze teksty, a przez to również korzystniejszy wizerunek. Ty, dzięki niemu już wiesz, co w copywritingu jest najważniejsze. Testując to na sobie, znalazłeś najlepszy klucz, jakim należy się kierować podczas zatrudniania. To jakość. Nie cena, nie ilość napisanych dotąd tekstów czy pisanych na godzinę słów. To jakość tekstów, które spod jego ręki wychodzą.

Bilans

Podsumowujesz swoją kampanię. Poprzednie teksty ze strony usunąłeś, ale copywriter otrzymał za nie wypłatę. Nowy napisał je raz jeszcze, też zapłaciłeś…Strona chwilowo generowała mniejsze zyski, a to też jakiś wynik, choć niepożądany. Jednak jesteś na plus. Masz teraz skutecznego copywritera i tajemną wiedzę…. 😉

Jeżeli teraz znajdujesz się na pierwszym etapie tej opowieści, Twoja strona idzie w dół i nie jest to wina nowego algorytmu Googla, to zapraszam do kontaktu. Na stronie głównej znajdziesz informacje, jak można się ze mną skontaktować, a jeżeli nie chcesz szukać, to po prostu kliknij tutaj.

Możesz też nauczyć się samodzielnego tworzenia tekstów, co przełoży się na wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania i większe konwersje. Sprawdź mój kurs i działaj samodzielnie!

Przejrzę Twoje teksty, zobaczę, co się z nimi dzieje i jak są oceniane i zaproponuję wprowadzenie poprawek. Pamiętaj, jakość przede wszystkim!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *